Szponzorált tartalom
Amíg alkalmazottként dolgoztam, addig sokkal könnyebb volt bizonyos szempontból. Reggelente bejártam, elvégeztem az aznapi feladatokat, délután hazamentem és nem foglalkoztam aznap már a munkával. Amióta vállalkozó vagyok, azóta sokkal másabb a helyzet. Azonban egy percig sem bántam meg, hogy váltottam. Hiszen most már ténylegesen azzal foglalkozhatok, ami érdekel és a saját malmomra hajtom a vizet.
Viszont az elején nagy felkészülést és figyelmet igényelt az elindulás. Hagytam magamnak időt az átállásra, nem vetettem bele magamat egyből a dologba. Másodállásként kezdtem bele a főállásom mellett, és amikor már biztosabb alapokon állt az induló vállalkozásom, akkor felmondtam a munkahelyemen, és ma már csak a vállalkozásomról szól szinte minden napom.
Amikor egyre több feladatom kezdett lenni, akkor kezdtem el székhelyszolgáltatás budapesten után keresgélni az interneten. A választás nem volt egyszerű, hiszen több ezzel foglalkozó cég is van Budapesten. Éppen ezért a baráti körömet is megkérdeztem, hogy nekik van-e tapasztalatuk már ezen a területen. Ők a Székhelycentrum csapatát ajánlották.
Ha budapesten székhelyszolgáltatásra van szükséged, akkor keresd őket bizalommal. Az ő szolgáltatásukat érdemes lehet megismerni.
A Székhelycentrum már nagy tapasztalattal rendelkezik a székhelyszolgáltatás területén. Több éve foglalkoznak már ezzel. Ez idő alatt sikerült a szolgáltatásukat is aszerint alakítaniuk, hogy az ügyfeleik igényeihez teljes mértékben igazodjanak.
Ezt mi sem igazolja jobban, mint hogy már több mint 16.000 elégedett ügyféllel rendelkeznek. Ez az elégedettség szerintem több dolognak is köszönhető.
Miért lehetnek ennyire elégedettek a Székhelycentrum ügyfelei?
Első körben szerintem azért, mert figyelnek az ügyfeleik kényelmére. Ha velük dolgozol együtt, akkor nem kell személyesen megjelenned a szerződéskötéshez, a postai küldeményeket sem kell a székhelyen átvenned, ezért a felesleges utazásoktól megkímélik mindegyik ügyfelüket. Online minden papírmunkát el tudtok intézni, a hivatalos leveleket illetve a csomagokat mind elküldik a részedre.
További előny még, hogy nem kell irodát bérelni, és a székhelyen adminisztrációt fenntartani. A székhelyet ők biztosítják és az adminisztrációt is elvégzik. Ennek köszönhetően egy cég kezében lesz minden olyan teendő, ami a székhelyet illeti. Pluszban pedig minden hónapban egyszer ingyenesen biztosítanak egy tárgyalót. Ez nagyon jó hír lehet azoknak, akiknek csak néha van szükségük tárgyalóra, mondjuk egy fontosabb megbeszélés miatt. Így pedig még külön tárgyalót sem kell bérelni.
IPA mentes székhelyet szeretnél? A Székhelycentrum csapata ebben is tud segíteni. Újlengyel terültén iparűzési adó mentesen lehet székhelyed. Ez nagyszerű lehetőség lehet adóoptimalizálás szempontjából is. Ha nincsen telephelyed, akkor bizony a teljes iparűzési adót megspórolhatod.
Miért éri meg egyéni vállalkozóként is igénybe venni a Székhelycentrum szolgáltatását?
Egyéni vállalkozóként bejelentheted a saját otthonodat is székhelynek, azonban ez koránt sem kockázatmentes. Hiszen ebben az esetben a hatósági intézkedések is az otthonodban fognak történni. Ezzel akár az otthonodat is elveszítheted, vagy a családod nyugalmát megzavarhatja egy hatósági látogatás.
Éppen ezért mindig jobb megoldás, ha egy vállalkozásnak különálló székhelye van. Ugyan sokkal kényelmesebb lehet az otthonodba bejelenteni a céget, viszont ha a Székhelyszolgáltatás csapatát választod, akkor semmilyen plusz feladatod nem lesz a székhelyeddel. Levesznek minden olyan terhet a válladról, amivel a székhely járna. Ha IPA mentes településen jelented be a székhelyed, akkor pedig duplán jól járhatsz.
Ha már rendelkezel székhellyel, de meg szeretnéd változtatni, vagy együtt szeretnél működni a Székhelycentrummal, akkor ezt nyugodtan megteheted. A székhely bármikor megváltoztatható nem kell hozzá különösebb indok sem.
Ismerd meg a Székhelycentrum csapatát és a szolgáltatásukat! Ha szimpatikusak, akkor vedd fel velük a kapcsolatot, hátha a te vállalkozói létedet is segíteni tudják.